Ben de bu konudan korkanlardanım. Kızlar bir şey soracağım. Vajinanın üstünde sertlik oluyor bazen dokununca belli. O ne? Bebeğin daha yukarıda olması gerekmiyor mu o aşağıdaki ne? Ağrı olmuyor ama yumurta gibi bişe o kadar sert değil ama belli oluyor. Rahim mi bebek mi ya da bi tehlikeli durum mu