Rahim ağzı yetmezliğinden ilk bebeğimi kaybettim, ikincisinde Serklaj oldum ve doğurdum şuan çok şükür 12 günlük,
İlk bebeğimde aşırı bel ağrıları yaşadım akıntımda artış çok oldu bunlar bendeki belirtilerdendi .. özellikle 14.haftadan itibaren düzenli ölçüm yatırabilirsin doktoruna ben ultrasonla takip edildim alttan sadece iki kere bakıldım Rabbim kimseye bunu yaşatmasın