Nazlikurtvuran Benay10 sabrin sonu selamettir sabredicez canim annelerimizin hakkini asla odeyemeyeyiz cok tesekkur ederim :)
Nazlikurtvuran Srnkrbrn sali gunu doktoruma kesin danisicam cok tesekkur ederim zorlu surec gecirmissiniz allah korumus
Srnkrbrn Nazlikurtvuran gecti cok sükğr ama cidden kötüydü o aralar 3 kilo vermiştim hatta sıcak su torbası tutuyordum hep ve bol bol su mutlaka en 3 litre iç sende canm suyum bi zararı olmaz allah sifa versin snada
Suleymanovs Kizlar ya.o kaburqa bende sol taraftan batiyor.29 haftalik hamileyim.simdi olsa bebek buyuyor qaburgama baski yapiyor diycem ama bende 12 haftadan beridir var🙄ne tarafa uzansamda gecmiyor bi turlu.nefes kesiyor