Nazlikurtvuran Hanimlar 28 haftalik hamileyim hersey cok sukur yolunda ama cok buyuk sikintim var sag gogus altimdaki kemik asiri derece agri ve batma yasiyorum sebebi ne olabilir nefesim tikanip kaliyor ?
Aynur63 Nazlikurtvuran bebek başını yada ayaklarını filan oraya dayamış olabilir o baskı yapıyordur belki ellerinle biraz ovuştur belki geçer geçmiş olsun
defne55 Nazlikurtvuran bebek ya basını yada ayaklarını dayıyor o yüzden agrin oluyor canım benimde aynı şekilde bazende ateş gibi yanıyor göğüs altım nefes darlığında o haftalar da normal bende 25 haftaligim iki iş yapsam nefesim dediğin gibi tıkanıp kalıyor
Fgaslan Aynı haftalarda o sıkıntı yüzünden doktora gitmiştim doktorum bana bebek büyüyor ve baskı yapıyor miden sıkışıyor göğüs kafesine bebek baskı yapıyor demişti normal demişti ama 30. Haftada geçmişti geçmiş olsun 🤲
Nazlikurtvuran Aynur63 peki dayamasinin ona bir zarari olurmu ? Ovuyorum biraz geciyor ara ara tekrarliyor yine sali kontrolumuz var doktor hanim ne diyecek merak icindeyim :)
Nazlikurtvuran defne55 kiyamam sizede rabbim sag saglim kavusturaun insallah bebege zarari olmasinda benim acisada olur 🌸
Aynur63 Nazlikurtvuran yok cnm zararı olmaz o kendini nasıl rahat hissediyorsa öyle pozisyon alıyor merak etme 😊
Umran90 Nazlikurtvuran Aynı durum bende de mevcut iç organlar yukarı çıktığı için oluyor bu ağrı bende 23. Haftadayım dünden beri bende de var bu ağrı çok rahatsız edici ama normal bu ağrılar
ZCB Nazlikurtvuran ben 35 haftalık hamileyim benim de bir dönem sol tarafim da oldu ara ara sonra kendiliğinden geçti canım geçmiş olsun umarım biran önce seninki de geçer
Aysedgrlikrkmz Nazlikurtvuran o haftalarda bende de aynı durum vardı bebek büyüdüğü için oluyormuş canım 🥰
Nazlikurtvuran Aysedgrlikrkmz korkmami gerektiren birsey yok ozaman bekleyecegiz sabirla tesekkur ederim :)
Benay10 Nazlikurtvuran ayyy canım eşşekten düşenin halini birtek eşekkten düşen anlar derler doğurana kadar sürüyor o ağrılae doğurunca geçiyor ama korkma sırtına da vuruyor benim ilerki haftalarda sırtıma da vuruyordu ilk olduğunda nefesim kesildi buzdolabı poşeti varya doktor onu aldı içine nefes al ver dedi panik atak geçiriyorsun dedi işe yaradı yani maalesef doğurana kadar her yere yastıkla gittim yastıkta bir süre sonra işe yaramadı doktorlar nirşey yapmıyor tek dedikleri bebek büyüyor baskıdan dolayı diyorlar sadece sabret canım geçecek
Nazlikurtvuran Benay10 sabrin sonu selamettir sabredicez canim annelerimizin hakkini asla odeyemeyeyiz cok tesekkur ederim :)
Dezehs Nazlikurtvuran canım sağ göğüs altından sırtıma vuran bir agrım vardı 2 ay sürdü çok.agri çektim en son eşim sırtıma masaj yaptı öyle geçti ama dola.saga dönerken inliyordum
Srnkrbrn Nazlikurtvuran ya hersey herkeste aynı demek degildir basta bunu söylemek isterim aynı haftalarda hemen hemen bende doktora gittim bu sebepten ötürğ acil doktorukum döküyorsun böbrek büyğmen var demişti daha snra üroloji ve dahiliyeye gittim o de böbrek büyümesi oldugunu dogrulamıstı sen en iyisi doktora görün canım ihmal etme ben baya cektim o sancıyı cünkü
Nazlikurtvuran Srnkrbrn sali gunu doktoruma kesin danisicam cok tesekkur ederim zorlu surec gecirmissiniz allah korumus