KukyFurMama Benimde bebeğimin ense kalınlığı 3,60 mm çıktı.Kan değerlerimde de yüksek risk grubundaydım.EuroFins diye bir firmayla görüştük.Eve gelip kan aldılar.Yaklaşık 2700 tl tuttu ama yüksek risk grubunda çıktığım için özel sağlık sigortasına fatura ettik.Bu tarz durumlarda karşılayabiliyorlarmış.Test sonuçları yaklaşık 6gün sonra geldi,tertemiz çıktı.Benim bebeğimin kalbi ile ilgili sorunlar da olduğu için perinatoloğa gittik.Başka sendromlardan şüphelenildi,cuma günü amniyosentez yapıldı.İlk sonuçlar geldi ama nifty testinde bakılan sendromların sonucu geldi henüz.Onlarda temiz çıktı.Esas 2hafta sonra sonuçlar gelicek.Dualarınızı bekliyorum.Allahım sağlıkla,hayırla evlatlarımızı kucağımıza almayı,sağlıkla,hayırla büyütmeyi,yetiştirmeyi nasip etsin her birimize.
İçinizi ferah tutun.Çünkü siz üzüldükçe bebeğinizde içeride geriliyor yok yere.