gulsenkonakli aynı doktorla devam etmiyorum da, yeni doktoruma da iki kere gittim. İlkinde çok güzel dedi, ben de rahatladım. Doktoruma güvenip eşimi de getirdim yanımda. Çünkü bir yıldır ikna olmuyordu çocuk için. Zar zor ikna oldu onda da çocukta henüz bişey çıkmadan sanki hastaymış muamelesi yaptı. Testlerimizi yaptırdık. 5 doktor da aynısını söyledi 6 binde bir olan tamamen tesadüfi bir olay diye. Nifty yaptırmazsanız bilmeden aylarca yine aynısını yaşayacaksınız filan diye eşimin korkularını hortlattı. İlk gittiğimde bana söylese ben de eşimi ona göre hazırlardım. Kan testi bile yapmadı bana ek vitamin için. Eşimle gittiğimizde yaptırmak istemesi bana maddi geldi. Çünkü şu firmadan fiyat aldım en az 2.500 diyorlar dediği yere ben önce aramıştım 2.200 dediler. Ben de tamam dedim. Söyleyince şok oldu bozularak ay çok iyi oldu diyerek güldü. Benim de içime şüphe düşürdü. Çünkü bebek kaybı olan anne ekstra hassastır ve herşeyi ödemeye razıdır yeter ki korkuları hortlasın