Ben 5+1 haftalık hamıleyım kızlar ve neredeyse hıc belim agrımıyo ilk hamılelıgımde 4 ay önce düşük yaptım onda cok bel agrım göğüs ağrım vajınada batma oluyordu ama bunda ne bel agrısı ne vajına batması olmuyor gögüs agrısı da cok cok az acaba hangisi anormal