Zeynep9398 ben de ayni senin gibiyim. Bir an kendimi gordum. Hep yanlis anlasilmaktan korkarim ya da dolayli olarak da olsa benle alakali bir sorun beni cok fazla geriyor hep. Ama yanlis yapiyoruz. Herseyin mukemmel olmasina gerek yok, belki annen daha farkli bir uslup kullanabilirdi seni de zor duruma dusurmezdi. Ama olan olmus artik kurcalamaya gerek yok. Esin de birkac gune duzelir. Sunu asla unutma,nasil bir gebelik gecirirsen bebegin de o kadar mutlu ve sakin oluyor. Tecrubeyle sabit..