Zeynep9398 öf bu erkek tarafını anlamak mümkün değil ya kendileri ağzına geleni söylerler, en ufak bi iğne batsa zıplarlar. Bence kimseyi arama böyle kalsın konu zamana bırak. Eşin de bırak konuşmasın şimdi kızgın boş yere, zamanla sakinleşince karşına al konus, annemin dediklerinden ben mi sorumluyum Benim bir eksiğim hatam olmamasına rağmen üstelik böyle hamile acı çeken ben olmama rağmen bana bağırdın de sakince empati kurmasını sağlayarak. Bu biraz zaman alacak bir süreç olacak ama insallah eşin sonunda seni anlar. Ben de eşimin ailesiyle bir sorun yaşadığımda başlarda eşim bana küsüyordu zamanla zamanla konuşa konuşa beni anladı çok şükür. Şimdi sadece kendini düşün bebeğini düşün güzel güzel hayaller kur bunlar hiç yaşanmamış gibi , Allah sana sabır diğer herkese merhamet versin bu süreçte.