Yesimeliz aşırı derece de abartmadan yiyin aldığınız kiloyu da kafanıza takmayın zaten zor bir süreçten geçmişsiniz Doğum kilosu emanet kilodur kim ne derse desin bana boş geliyor önemli olan Doğumdan sonrası süt olsun saçmalığına uyup şekerli hamurlu bol kalorili şeyler tüketmeyin yeter bol su ve bol yeşillik yiyin ekmek tüketmeyin yeterli ben ilk doğumumda 19 kilo aldım Doğum da 7 kilo gitmişti (sezeryan) bebeğim 2,5 aylıkken 19 kiloyu vermiştim 6 aylıkkende toplam da 24 kilo vermiştim tecrübeyle sabit ondan boş geliyor tüm söylenenler bana