DuyguDuman ben hic takma taraftari degildim 6 gun once normal dogum yaptim kesinlikle takilmasi gerektigine karar verdim bir kere mide kismi dusecek gibi hissediyor insan ikincisi hala 6 aylik hamile kivaminda duruyorsun insan kendini kotu hissediyor tabi. Neyse sonra annem ve kaynanam avm ye gidip bel korsesi almis suwen marka olmasi lazim 2 gundur takiyorum gozle gorulur bir fark var resmen. Kesinlikle takin. Sezeryan olanlar da kardesim sezeryanla dogum yapmisti doktoru 1 haftadan sonra sarabilirsin korse takabilirsin demisti ama dikis durumuna gore degisiyor tabi her sey 😚