DiDem123 bende su termal performans tayt almayi düşünüyorum cunku benim basenler aldi basini gidiyo gobegide kapatiyor fayda eder mi bilmiyorum ama kullanan var mi ekstra korse almayi düşünmüyorum tekrardan ama kararsizim benim normalde belim hep inceydi hic ust vucuddan kilo almazdim