Mihnurkacmaz KevserT benimde öyle canım geçen gün hiç hareket etmedi tatlı yedim uzandim ses yok aglayacaktim nerdeyse bugunde çok hareketli mesela
KevserT Mihnurkacmaz ben doktora da gittim orda da hareketsizdi dönmeye çalışıyor dedi doktor sonraki gün çok hareketliydi bugün yine az kafam karışıyor iyi olsunlar da
Mihnurkacmaz ArOzEn aynıları bende de oluyor ben sordum kilosu haftasına göre normal dedi ama bakalm sağlıkla kucagimiza alalım inşallah
Sheagle Bidamla bende ev tipi ana kucağı araştırıyorum. Mamaroları çok beğeniyorum ama biraz fazla pahalı sanki. işe yarayacağına emin olsam, alacağım ama...🤔😳
Bidamla Sheagle evet onlar guzel ama gereksiz pahali. Daha dogrusu alicisi cok bana cok pahali geliyo. Isterimki en guzeli olsun ama oldugu kadar
Sheagle Ozge3747 Merhabalar sağlıkla kucağımıza alalım inşallah evlatlarımızı, her birimiz Mecburi sezeryan mı yoksa siz mi istiyorsunuz? ben doğum yaklaştıkça çok korkuyorum da doktorum da henüz doğum şekli hakkında birşey söylemedi
Ozge3747 Sheagle Amin canım inş🙏🏼Sezeryanı ben istiyorum, hiç normal doğum düşünmedim yapmak da istemiyorum ama sonradan biraz zorunluya da döndü açıkçası.
Dilan15ekim Selam kızlarrrr bizimde 69 gün kaldiii ama sanki hic gecmicek gibi günler gece gündüz sadece hayaller icindeyimmmm gelsinler artikkkk 🥰🥰👼👼
Anne6161amine KevserT doktora gttm bebek 1592 gram 40 santim sizinki nasıl doktor normal dedi ama bana az gibi geldi kilosu
Meryemabf Mihnurkacmaz Şafak 66 tüm hazırlıklar bitmiş durumda aşırı bel ağrısı yaşıyorum kızım 38+2 de gelmişti şimdi oğlumuzu bekliyoruz merakla 🙈