PembeKoala Selufkaa bence gayet normal bende 5 kilo aldım Zaten bebeğin kilosu plasentası suyu rahmi derken 4 kilo yapıyor normal yani 😁 önemli olan bundan sonrası çünkü hızlı ve aniden alınıyormuş aman dikkat 😂😁
Selufkaa PembeKoala herkes öyle diyor valla şimdiden sonra asıl kilolar geliyormuş bakalım 🙈 bugün doktora gittim ben de bebek 1200 gram dedi hemen aldığım kilodan çıkarttım dedim o zaman kilom normal 😁😁
AdaDerya Mihnurkacmaz şafak 81 daha hic bisey alamadim kizima bayramdan sonra her seyini almayi planliyorum Allahin izniyle saglikla gelsinler🌸
dgizemd Benimde. Son 78, hazırlıklar için de büyük kalemleri aldık. Araba ve oda( bayramdan sonra gelecek) ufaklara başladık birazda . Ama para olsun yeter ki, e Bebek’e git 1 günde herşey alınır çok panik yapmaya gerek yok. Para olsun yeterli 😊
Cypscubawoman son 57 bebişim 31. haftada 2200 gr kilolu olduğundan o yüzden bilemiyorum eylülde olabilir ekimde sağlıkla gelirler inşallah :) sizde kilolar nasıl ?
Beklenenan Mihnurkacmaz safak 64 cogu eksikliklerimiz tamam ama henüz bitti diyemiyorum. Bu hafta ici odasi gelecek insallah onu da yerlestirirsem tamamdir. Kendim icin pek bisey almadım hatta hic bisey ne gerekli neler alincak pek de bi fikrim yok. Korse arastirmasindayim bu aralar ama onerilen korseler 250 tl civarinda nasil olcak bilmiyorim😫😫
Mihnurkacmaz KevserT benimde öyle canım geçen gün hiç hareket etmedi tatlı yedim uzandim ses yok aglayacaktim nerdeyse bugunde çok hareketli mesela
ArOzEn bende ekim annesiyim 4 ekim görünüyor doğumum bebeğim 30+0da 1980di tombik bebek olacak dedi 4 ekimi beklermi bilmiyorum normale zorlamam seni sezeryan yaparız dedi hareketleri tekme de var göbeğimde tümsek halide var :)) şişiriyor bazen 2 sn kalıyor sonra iniyor yürürken bazen baskı hissediyorum ağırlık hissediyorum bunun dışında bir sıkıntımız yok şükür odasını aldık ama daha gelmedi erken diye kıyafetler tamam bi yıkanıp ütülenip çantamızın hazırlanması kaldı
Mihnurkacmaz ArOzEn aynıları bende de oluyor ben sordum kilosu haftasına göre normal dedi ama bakalm sağlıkla kucagimiza alalım inşallah
Eceyavuz Bende 27+2 yim kontrolden geliyorum bebegim 1194 gram ama şeker çıktı doktor endokrine yönlendirdi diyet yapacakmışım 60 kiloyum cok yemek de yemem neden çıktı bilmiyorum.. lohusa takımımı aldim biberon takımları emzik zıbın pijama takımları yorgan döşek yastık battaniyeleri hepsi tamam bebek arabasını daha almadım kışlık olarak yelek hırka pantolon tarzı seyler de hic almadım
Bidamla Mihnurkacmaz benimde 77 gunum kaldi hayirlisiyla 🙏😊 bebek arabasini yenidogandan kullanilan pusetlerden alayim diyorum. Onun disinda ivir zivir seyler var emzik kutusu pisik kremi sampuani vs almadim. Kendime lohusa takimi henuz almadim. Son zamanlarda kiloma gore alayim diyorum. Anakucagi istiyorum ev icin ama hangi modeli alayim bilemiyorum. Ben hala alacagm cok sey var 🤔🤩💙
Sheagle Bidamla bende ev tipi ana kucağı araştırıyorum. Mamaroları çok beğeniyorum ama biraz fazla pahalı sanki. işe yarayacağına emin olsam, alacağım ama...🤔😳
Cypscubawoman Mihnurkacmaz 20 haftadan beri yediğime içtiğime dikkat ediyorum diyetisyene gittim ama ilk zamanlar hiç etmiyordum canım ne çekerse yiyiordum onun etkisi olabilir . meyve çok yiyordum şekerde bebeği büyütüyor ondan sanırım. Bu arada hazırlıkarı da sormuştun ben onu yazmamışım benim gecen hafta tüm aldıklarımı yıkadım ütüledim hazır , odası arabası puseti herşey tamam çok şükür bu haftasonuda hastane çantasını yapmayı planlıyorum bakalım . Zaten doktor her an herşeye hazır ol bebiş normalden 1 hafta önce gidiyor gelebilme olasılığı yüksek dedi . Hazırlıklı olmak lazım. :)