ipekveannesi kendini çok kıyaslamamakta fayda var. çocuklar doğduğunda bile çok fark oluyor. anne karnında da vardır elbet. hem ayni annenin hamilelikleri bile benzemiyor. fikir vermesi icin bakabilirsiniz ama caninizi sikmasina izin vermeyin bu kiyaslamalarin. elimizde olan seyler değil. siz psikolojik ve bedensel sağlığınızı kuvvetlendirmeye bakın, gerisini boşverin . gereksiz yormayin kendinizi.
sağlıkla inşallah...