ipekveannesi Merhaba bayanlar 15+5 günlük hamileyim ama şu zamana kadar ne göğüslerim ağrıdı ne büyüdü. Uçları bari kararsaydı o bile yok 🙄 Bulantım olmasa hiç hamile gibi hissetmiyorum. Benimle aynı haftalarda olan yengem göğüslerim çok büyüdü ağrıyor seninkiler nasıl oldu şimdi sızlıyodur falan diyor ama benimkiler de gram değişme yok. Benim gibi olan var mı hiç göğüs ağrısı yaşamayan yada büyümeyen içimi rahatlatsanız 😔
kertenkeleannesi ipekveannesi herkes hamileliğinde aynı belirtileri ay o haftada yaşamaz onun göğüsleri erken büyümüş seninki belki biraz daha sonra başlicak yani bunlara takılma
Beyzanurlina ipekveannesi benım gogusler aldı basını gıdıyo 🤣 sımsıyah oldu ucları nerdeyse cok karardı ya
kursadecmel ipekveannesi ay kararmasin ya lutfen bence bu bi sans 😄 benimkiler karardi gunde 3 kez dusa giriyorum bakamiyorum bile tiksinmekten.
lnyldr Beyzanurlina benimkilerde valla aldı başını gidiyor hem kararma hemde kocaman oldular kafam kadar her biri taşımakta zorlanıyorum 😂😂
Minisveannesi Ben 18 haftalik oldum canim ama hamileligimin basindan beri goguslerim hic ama hicc acimadi fakat son 10 gundur falan buyumeye basladi bunu hic sorun etmedim cunku ultrasonda yavrum gayet hareketli ve saglikli sukurler olsun
ipekveannesi Minisveannesi tabi ki önemli olan onların sağlığı çok şükür kızım gayet iyi 🙏 ama işte insan bazen ufak şeylere de takılıyor
Slmmrb Benim de göğüslerim çok acıyor büyüdüler ve ömrümde hiç olmadıgı kadar hassaslar. Ama iştahım çok yerınde. Benim de midem fazla bulanmıyor 😂😂
ipekveannesi Slmmrb yok benim çok bulanıyor 5 kilo verdim ve henüz almadım o bulantılar olmasa hamile olduğuma inanmıycam 😂
Tugce1634 Valla 32.haftaya geliyorum,minnoşlarım ve ben aynı boyutta devam ediyoruz.biraZ daha yayvanlaştı,kahverengi kısım genişledi o kadar.Allah vermeyince vermiyor.Hamileyken büyür sanmıştım.
ipekveannesi Tugce1634 çevremde ki herkes hamileliğimi duyunca göğüslerin çok ağrır falan dedi hep benimde aklıma öyle yerleşmiş 🙄
AYsegulusal ipekveannesi 35. haftaya girdim kayda değer bir değişiklik yok İnşallah büyüklük veya küçüklük sütü etkilemiyordur çok korkuyorum sütüm gelmeyecek diye
annevebebek 36 haftalık hamileyim benimde göğüslerim hic büyümedi hala 75 80 numara sütyen takıyorum düşün 🤭 Ama uçları ve etrafı karardı tutabileceği kadar meme ucum da var. Hatta sütüm de baya baya geliyor. Bence göğüsün büyüklüğü süt gelmesini veya bebeğin emmesini etkilemiyor. Ucu olsa yeter senin icin
ipekveannesi annevebebek inşallahh dediğin gibi olur bayramdna sonra kontrolüm var o zaman doktoruma sormayı düşünüyorum
ipekveannesi kursadecmel bir değişme olsunda ne olduğu önemli değil şu anda azıcık rengi koyulaşsa bile sevinicem o derece 😄