Bende sirf doğum bayrama denk geliyor doktorum burda yok tanimadigim doktorlara guvenemem diye çarşamba gunu sezeryan olucam sanirim.sali son kontrolum var en son daha kanala bile inmemisti, azcik acilmam olsa hemen suniyle normale donmeyi cok isterim ama sanirim sezeryan benim icin fiziksel degil ama psikolojik zorunluluk olucak.