Kızlar benim kızım gelmiyor 39. Haftayı bitirdik son gününüz de bayramın 1. Günü. O zamana kadar gelmezse 40. Haftadan sonra tehlikeye girer mi Bayram Bayram ne yaparım diye kara kara düşünüyorum. Başından beri sezaryen olmak istemiyordum ama artık sezaryen düşünmeye başladım. Benimle aynı durumda olanlar var mı