So9181 Arkadaşlar Bebek kıyafetleri için Dalan roxy aldım burada da çok öneren oldu diye ama hic memnun kalmadım. Bugün kıyafetleri yıkadım ama çamaşırların üstünde hep sabun kalıntıları vardı tekrar durulama yapmak zorunda kaldim. Almak isteyenler birdaha düşünsün derim.
esra1907 So9181 ben green clean aldım çokta memnunum doğal ve vegan. Birde setin içeresinde çamaşır deterjanı, yumuşatıcı, leke çıkartıcı, biberon ve emzik deterjanı var. Tavsiye ederim
dvran22 So9181 ayy bende aynı toz deterjanî aldım yorumlardan dolayı durulama yaptım fazladan Ama Kokusu çok rahatsız etti beni 5 gün havalandırıp öyle kaldırdım kıyafetleri, şimdi şokta ki bebeland sıvı deterjanını almayı düşünüyorum tavsiyelere gore
Serpilsaltikalp So9181 granüllü deterjanlar hem kalıntı bırakıyor hem makineye de ciddi zarar veriyor. Green clean yada frosh kullanabilirsiniz.
bilnazo68o esra1907 internetten mi aldiniz .bende biliyorumda set halinda 80 tl falan dye biliyorm henuz almadim
Reparista esra1907 dalan kullanan bir arkadaşım mennun kalmayıp grren cleanı önermişti he inüz almadım ama yorumunuzu okuyumca iyice emin oldum ❤️
So9181 Teşekkür ederim oneriniz icin. Bundan.sonra onu aliyim en iyisi Dalan roxy kokusu çok güzel.ama hep sabun kalıntıları vardı yeniden durulattim
esra1907 So9181 bende başta duru granül kullandım ama berbat birşey iyiki green clean aldım. Sıvı deterjan candır 😂
SalihaSomuncu5 sebnemrah boron en iyisi kendinede kullan bebeginede hem doğal hem kokusuz hek ucuz kilosu 6 liraya bile gelmiyor koca paket 22bucuktu
So9181 dvran22 sizin camasirlarda da sabun kalıntısı oldu mu makinadan desem daha önce böyle birşey olmadı sabunla alakalı diyorum
Kbr18 @So9181 bende dalan roxy kullanıyorum bütün kıyafetleri onunla yıkadım ama hiç kalıntı olmadı tam ölçek değilde biraz eksik koyarsan daha iyi olur bide bi sitede okumustum bebek kıyafetlerini yıkadıktan sonra durulama yaptırın yazıyodu
esra1907 Dmrbebek çok kötü kalıntı bıraktı canım onu ilk önce sıcak suda açmak lazım çok iş yanı canım
Hotic Dmrbebek ben duru aldım denedim bebek kıyafetlerinde en fazla 40 dereceye attım ama kalmadı kıyafetlerde hiç öyle ekstra durulamaya gerek kalmadı ama deterjan gözünü doldurmamak lazım ölçüye göre. Biraz daha az katmak lazım bence.
sbhtyndk bende dalan roxy kullandım. gayet guzeldi kalıntı falan olmadı. yıkama derecesi ve suresiyle alakalı olabilir mi? çünkü kendi kiyafetlerjmiz icin boronu 60 dk programda yikiyordum kalinti oluyordu. 2,3 saatlik programa attgm zaman kalınti olmadi
Demet9 Bende dalan roxy aldım bugun de yıkadım çamaşırları hiç bi kalıntı kalmadı o yıkama ayarıyla alakalı büyük ihtimalle ben 30 dk 30 derece de yıkadım
cansu123 So9181 sıvı bebek deterjanları ve yumuşatıcılarını dene ben abc nin bebek deterjanını aldım sıvı bide uni babynin yumuşatıcını aldım gayet iyi