Ebiyim Özel mesaj olayı gelmeli. Kullanıcılar kendi aralarında mesajlaşabilmeli bence. Diğer forumda yüklenirken hata yorumların kayması vs bütün özellikler daha nice yazılmış zaten
M-Ali adm istemedikelrimzii engellemek özelden gruplar ya da mesajlaşmak post silme yorum silme gibi gibi şeyler daha sosyal bir alana dönüşmeli diye düşünüyorum
Mutire Ya şu bildirim olayına cidden bir çözüm bulun. Bildirim var gösteriyor yok onu geç bildirim gelmiş ama gizli taaaa aşağılarda kalmış @adm
Nazlisezgin Arama butonuna yazıyorum daha önce konuyla ilgili 50 tane post görmeme rağmen arama butonuna çıkmıyor sayfa hiç açılmıyor 😡
Edaaturunc Gördüğümüz bildirimler hiç açılmamış gibi gözüküyor. Açtığımız gördüğümüz bildirimler hala rakamla belirtiliyor
Tazeanneee1 FSCMK oyle tabi ya insanlr nasl numara verıyo ınuda merak edyrm ya baskları goruyo sonucta
Yavrukusunannesi Forum kısmında arama yeri olsun böylelikle aradığımız şey daha önce konuşulmuş mu bilelim ve yeni post açmayalım
sevval55 Yavrukusunannesi var zaten canım arama butonu neyi merak ediyorsan yazıp aynı konuyla ilgili olanları pkuyabilirsin
Sheida Sabahları bebekten gelen mesajları göremiyorum. Halbuki onlara da cevap yazmak istiyorum. Kaydedeyim ani biriktirelim sonra bakalım diye. Gelen tüm bildirimleri Mesajlar kısmında görmek istiyoruz.
MrsG Etiketleri filtrelemek istediğimde en altta çıkınca görünmüyor. Düzenle bölümünde de aynısı oluyor. Onlar da düzeltilse iyi olur. Uzun zamandır bu şekilde.
Mutire Bu postu ne demeye açtınız ki Allah aşkına. Hala çözüme kavuşmuyor sorunlar. Hala bildirim var diyor ama yok vs