adm sevgili admin, kullanıcı özgürlüğümüzü elimize almak sizce de hakkımız değil mi? Günün çoğunu forumda geçiren anneler olarak post açabiliyorsak silebilmemiz de hakkımız, çoğu zaman gereksiz ve ağır hakaret içeren yorumlara maruz kalıyoruz, örneğin tartışma uzayıp küfre varmaması için engelleyebilmemiz de hakkımız diye düşünüyorum. Yaşadığımız hayatta canımızı veren dahil hayatımızı yönetebilme imkanı tanımışsa sizde bize bu hakları çok görmezsiniz sanırım. 🎀☺️