Simos44 merhaba, kızılacak bir şey yok tabiki faydalı olmak adına açık açık düşüncelerini paylaşmışsın teşekkür ederimm bende ayni fikirlerdeyim daima pozitif düşüncede olmak gerekiyor ne kadar çok zorluk çekenler var hayatta ama işte hep bir olumsuz düşünce de içimizde duruyor ne yazıkki 🤷🏻♀️