Ahidem32 sebnemrah ilçedeyim canım 2 saat uzak merkez o yüzden gidemiyorum bir kaç kez gittim Profesöre çokta memnundum ama şimdi oraya gidene kadar benm açılma 10 cm olur. Kendi doktorum yarın geliyormuş inşallah bugünü de sıkıntısız atlatsam korkmam
sebnemrah Ahidem32 Allahim evlatlarini sana seni de sevenlerine bagislasin insallah sorunsz gecer canim ❤🌼
mtuuce Ahidem32 sancılarını belli bir ölçüye kadar hissetmiyorsun zaten aşıklık tamamlanınca ıkınma hissi oluşuyor .. yani doğumun son saatlerinde sancı hissetmemek gibi bir durum söz konusu değil