İlk hamileliğimde akşam saatlerinde saat 8bucuk gibi bi kasılma hissettim.baktık gitgide artıyor.kendi hastanem yarım saat uzaktı, kontrol amaçlı hemen yakınımızda kadın Doğum vardı, çatı muayenesi yaptılar.2 cm açılma olduğunu ve Doğumun başladığını söylediler.ancak sabaha doğar dediler.hemen kendi hastaneme geçtim,gece boyunca sancılar devam etti.sabahı bile beklemeden saat 3te Doğum oldu.o yüzden bence hiç riske atma.sağlıkla kucağına al insallah yavrularını😊🌺💕🤲🏼