Ben de 32. Haftadayım benim de eller ve ayaklar şişiyor tuzu azalttım suyu fazla içiyorum ama yine de şişlikler devam ediyor. Doktora gitim ve normal olduğunu yaz gebeliklerinin şişlikler yarattığını söyledi ve tuzu bırakma asla dedi vücudun tuza ihtiyacı olduğunu söyledi. Tansiyonum da hep normal çıkıyor. Yani hanımlar anlıcanız az kaldı tüm bunlar normal şeylermiş sağlıkla bebişlerimizi kucaklarımıza alalım da gerisinin pek bir önemi yok🥰