Kızlar eşimde de bende sorun yok elhamdulillah 1 senedir korunmuyoruz ama bebeğimizde yok çok istiyoruz bir ara doktora gittiğim de idrar yolu enfeksiyonum olduğunu söyledi ilaç yazdı artık fitil mi hap mı bilmiyorum bir sorun olmaz diye kullanmadım siz de hatamı ettim Pazartesi idrar testi vereyim diyorum sizce bu enfeksiyon da bebek olmaması için bir engel mi ? Spermi öldürür enfeksiyon olduğu için diyorlar aslında mantıklı geliyor rahim içinde enfeksiyon olduğu için sanırım spermler zor ilerliyor bu şekil fitil vs kullanıp hamile kalan var mı acaba ???