Askkokuluyavrum Nisa01 son 46 Allah’ın izniyle nasıl gidiyor durumlar ☺️ Normal mi olacak Allah izin verirse
Nisa01 Askkokuluyavrum valla canım buna şükür kramp ağrı dışında iyidir bu aralar dönerken bile zorlaniyorum sezeryan olcak ilkide öle.oldugu icin
Pelintaner minik_fasulyem_ axx o bi güzel gelio ben gün içerisinde saga sola belimi cevirerek tekrar ediyorum olmasi icin cok rahatlatiyo tik haline geldi bnde
espalp Pelintaner @NaileK o zaman üçümüzün de erkek aynı durum var yanlar acıyor karın hep ileriye gidiyor 😂 sadece gece yatması zor yastık dışında çözümü olan varsa duymak isterim😍
Pelintaner espalp valla henüz ona çözüm bulunamadı öyle bir icat beklioz 😂 gerci hamile yastığı varda o da fırt 😂😂
Askkokuluyavrum Nisa01 Canim benim sağlıkla kucağına al insaallah ☺️☺️ Benim de kasık agrilarim oluyor son 2 gündür kramp yaşamıyorum Elhamdullillah karnım düştü iyice insAllah erken Doğum olmaz çok korkuyorum
Nisa01 Askkokuluyavrum inşallah hepimiz sağlıcakla alalım canım ay benim karnım düşmemiş taaaa yukarda☺️hanfendi rahat galiba içerde
Ruyaninprensi Kızlar benimde aslında eylüldü 4 eylül flan ama bebek 2 hafta önden gidiyor doktor agustos dio Dogum icin bakalim ne zman olcak suan ultursona gore 37 hafta 3 gün cikio sizdede ole bisi oldumu kizlar heycanlandm doktr 2 3 haftaya dogum olur dedi
Serrameri @Pelintaner yuvarlakta güzelmiş benim eşimde tostik diyo 😂 ona göre çok tatlıymış görüntüsü arı sokmuş gibi ya diyip gülüyo geçsin artık bu ödemler
Pelintaner Serrameri benimkide aynn diyo ne güzel yuvarlak oldun la gülüp duruyo 😂😂 bu dönemleride özleyecez 😊😊
Nrgl_yksl09 Pelintaner bacak krampları bende de oluyordu doktorum günde 1 şişe sade soda içmemi önerdi ve çok şükür olmuyor denemenin tavsiye ederim