Pelintaner espalp 😂😂 Valla mi alim iyi geliosa biri bana desin at boku sur iyi gelir inanki onuda gider sürerim😂
espalp Pelintaner annemin bacağına çok kramp girerdi o hep badem yiyordu belki ilaçtan daha iyi gelir belli mi olur doğal sonuçta 🤷♀️ Kötü bi şey de değil denemekten zarar gelmez 😬
mervee10 Son 52 benimde inşallah kızlar. Ama 2 gündür karnım ağrıyor ara ara dinlenince geçiyor. Ellerim ayaklarım şişmeye başladı. Bu haftalar da böyle mi oluyor acaba
Nisa01 mervee10 el ayak şişmesi var hele ayaklarım asag doğru olunca daha çok sisiyor bide benim son ay dudaklarimda sisiyor biraz dolgu yapmış gibi☺️
Nisa01 Min_nak bende kontrole gidicem bayramdan sonra daha net belli olur benimde bacağım falan ağrıyor galiba doğum kanalına giriyor
Min_nak Nisa01 öyledir büyük ihtimal benimde öyle olmuştu bacak ağrısıyla başladı.. O günlerde yerleşiyormuş meğersem sonra kasıklara dönünce ağrı kontrolde doktor baş aşağı pozisyona gelmiş dedi...
Humakusu Melikesultan bizim de suyumuz fazla ve kasılmalarım var bakalım yarın kontrolde ne diyecek doktorumuz sağlıkla gelsinler inşallah ben biraz endişe duyuyorum 😔 kilosu ne kadar bebişinizin
Melikesultan Humakusu 2300 du simdi acilden geldim sancim.cok diye...saat 7 de hastanede olcam perinata kontrole gitcem
minik_fasulyem_ Otherozge bn onu 24 den beri çekiyorum canım maalesef çözumu sık sık yön degiştirmek şimdilerde de kalçamı azcık kaldırıp döneyim dyrm çıtır çıtır kemik sesi geliyor çok şaşırıyorum parmak çıtlatırken çıkan sesin aynısı
Otherozge minik_fasulyem_ valla allah yardımcımız olsun doktorum hep diyo bundan sonra şikayetin hiç bitmicek biri bitse biri başlıcak korkma 🤷🏼♀️ Dogana kadar illaki olacak böyle sıkıntılar
Pelintaner minik_fasulyem_ axx o bi güzel gelio ben gün içerisinde saga sola belimi cevirerek tekrar ediyorum olmasi icin cok rahatlatiyo tik haline geldi bnde
Serrameri @Pelintaner ben normalde 38 giyiyorum şuan 40 numara terlik aldım ona bile üstleri şiş olduğu için girmiyo ayağım 😂 iki gündür sürekli ayaktayım doğru düzgün şişler inmeden yine işim oluyo tekrar daha çok şişiyo parmaklarımı oynatamıyorum sanada oluyo mu öyle
Pelintaner Serrameri aynn banada oluyo artik sinirden gülüyorum eşim artik beni yuvarlak diye çağırıyo😂😂 o da benle dalga geçiyo normalde ayak barmaklari birbirine yapişık olur ya benim su an eldivene üflersin de herbir parmak bir yerde olur ya aynen öyle 😂😂