Cansummm Ozlemtncyk söylemeniz iyi oldu teşekkürler dün dr dediğinde biraz dediğin oldum hani aynı etkiyi verir mi diye madem kullanıyor ve sorun yaşamıyorsunuz bende bu şekilde kullanabilirim
Semaaonursnmz Cansummm geçer canım belli bi müddet sonra geçiyor iki aydır kabusum oldu benimdi ama artık vücut alıştı 😅 banamısın demiyor vurunurken hala sızı oluyor ama o taşlık durumu farketmiyorsun bile
Cansummm Semaaonursnmz o derece diyorsunuz 😌 ben hani taş gibi olur da genel cerrahlık bir durum olur diye tedirgin oldum ama bir arkadaş yazdı prolurex diye karından vurulan tarzı da varmış sanırım ben ondan yazdırıp dönüşümlü vurulacağım
Ozlemtncyk Cansummm bn tüp bebek tedavisiyle hamile kaldim gobekten igne vurulmak artik banamisin demio acikcasi bn ikisinide vurulmus biriolarak kalcadan vurulan iskence diyebilirim ama gobekten olanin bi yan etkisini görmedim
Mucizem-00 Korkulacak bi durum yok bende vuruluyorum aynı durumdayım hiç bişey yapmıyorum kendi kendine geçiyo