Hamile bayanlar aranızda bu iğneyi kullanıp vurulan yerin şişliğini nasıl geçirdiniz? Benim bir tarafım resmen taş gibi oldu hirudoid diye bir jel kullanmaya başladım ama ne sağa yatabiliyorum ne sola şişliği ayrı korkuyorum da sonunda cerrahlık olucak kabalarım diye.