Cigdem30 bende yaptırıyodum ama çesaret edemiyorum dogumdan önce ıkınırken acı çekerken ne gözünü ovabilcen ne kaşıyabileceksin, su degince bnm şahsen gözümü yakıyodu, aglarsam yakar... valla okadar doguma odaklıyım korku , stres umrumda degil nasıl görünücegim... dügne gitmiyorum sonuçta