Ben düğünümde taktırdım ama bin pişman oldum. Gözünüzde yapay bi şey ve istemsiz eliniz hep ona gidiyor. Düğünden sonra tek tek yoldum çünkü kirpik diplerimde uhulu gibi bir şey vardı ve o his bile rahatsız ediciydi. Hepsi birden de çıkmadığı için sona doğru saçma sapan bi görünüm oldu bi uzun bi kısa. Asla tavsiye etmem