Didemocak Esqes benim mide fıtığım var doktorum verdi ilk 3 ay mide sorunu çok çektim ilaç vermedi sonra verdi çok dayanılmaz bir halde olursan iç dedi
Esqes Didemocak anladım çok geçmiş oşsun ben o ilk 3 aylık dilimin içindeyim bende de gastrit var hiçbir şey vermiyor doktoru
Didemocak Esqes o zaman elma,muz yemeni tavsiye ederim birazcık daha olsa rahatlatıyor ve sakız cigne normal meyveli olmayanları dan mide suyunu hafifletiyor 🤗
glnzk gLycn_ ben kulllanmadim benimde yaniyo ama hergun nerdeyse iki tane elma yiyorum bi tane sabah aç bi tanede gunduz yanı iyi geliyo bana sizi bilmem