Didemocak gLycn_ ben lansor kullanıyorum renni Duo şurup kullaniyorum midem gaz yapıp yanma yapincada talcit kullanıyorum ve benim mide fıtığım var gastiride reflüye mide fıtığına bu ilaçlar iyi geliyor
Aslhna gLycn_ bende gaviscon şurup şeklinde olanı kullanıyorum gayet iyi geliyor özellikle geceleri yoksa uyuyamıyorum 🤷♀️🤷♀️
gLycn_ Aslhna en iyisi şurup sanirim canim tablet çantamda rahat taşirim diyordum aslinda ama herkes daha çok şurubu önermiş. Sağ ol canim yazdigin icin 😘🌸
Nesexx gLycn_ aç tok yanma gaz varsa olur benimde öyleydi önceden hamile değildim o zaman tedavi görmüştüm çörek otu çiğniyordum ve kesme şeker atardım ağzıma
gLycn_ Nesexx şekerli şeyler beni mahvediyor canim yiyemiyorum hiç aninda cayir cayir ama iyi oldu o cok kilo almadim yoksa bu ara inanilmaz tatli istiyor canim 🙊
gLycn_ Elfsrkn benim ekmek içi çubuk kraler anca kesiyor ama devamlida yenilmiyor mahvoldum canim midem yuzunden 🤷🏻♀️
gLycn_ hilal89 bebeğede faydali canim aslinda 👍🏻👍🏻 İlacta alicam mecbur benim cok fazla ama hep ilactansa bunu deniycem mutlaka çok sag ol 🌸