Gnz ben henüz doğurmadım 11.haftamdayım🙂 o yüzden doğum ücreti vs bilmiyorum..3 kere gittim kendisine çoook memnun kaldım aşırı derecede naif sessiz sakin güleryüzlü bir doktor ve açıklayıcı tavsiye ederim Ben çok memnundum şuan şehir dışında olduğum için gidemiyorum doğal olarak..Yalnız malatyada doğum yapmayı düşünürsem herhalde ilk olarak yine kendisine giderim 🙂