Fatma9438 en başından beri kız istiyordum erkek hissediyordum rüyalarımda da erkek görüyordum oğlum oldu. ikinci hamileliğim şimdi de kız istiyorum bu sefer Allah can sağlığı versin ama oğlum var diye daha çok kız istiyorum ama yine erkek hissediyorum 🤣 rüyamda görmedim ama 🤣 inşallah psikolojiktir ama eşimler sagolsunlar hiccc vermemiş hep almışlar, sülalelerinde hiç kız yok tüm kuzenleri erkek. o yüzden benim de hiç kızım olmayacakmış gibi geliyor maalesef