Fatma9438 Kızlar merhaba 9+3 haftalık hamileyim rabbime şükürler olsunki , bir sorum olacak rüyamda bir kız cocugu verdiler kucağıma ama içimede öğrendiğimden beri erkek hissiyatı baskın sizde ne oldu bu gibi durumlarda ?
melolevo Fatma9438 rüyalarında ve hislerinde neyi istersen onu hissedersin canım. Zaten 2 seçenek var ☺️ Mutlaka biri tutuyor yani az sabret 1 ay sonra öğrenirsin cinsiyetini 👍🏻
Dmlakkayaa Fatma9438 ben de rüyamda kız görmüştüm canım ama en başından beri erkek hissediyordum öyle de oldu bebişimiz erkek 😍
NihanMine Fatma9438 aynı ben canım 😁 bende rüyamda 2 defa kız gördüm hatta adını Bile söyledim ama öğrendiğimden beri erkek diyordum hep amaaaaaa kızım olacak 19 haftalığım ve iyi ki kızım olacak diyorum sen de hayırlısı ile öğren cinsiyetini sağlıkla kucağına al inşallah 😍
Sayalcan Evet çok farklı değişken bende hep kız hissettim rüyamda kız çocuğu gördüm 25 haftadayım oğlum olacakmış
Sayalcan Fatma9438 net belli olması için 15 en uygun zaman diyor doktorlar canım. 14 haftada cinsiyet netleşmeye başlıyormuş çünkü. Yinede sen bilirsin tabi 😊
Desent Fatma9438 ben rüyalarımda hep kız bebek gördüm ama erkek hissediyordum doktorum erkek olacağını söylediğinde hala kız bebek görüyordum. En sonunda doktor dedi ki bu erkek değil ya kız😳 sonrasında kaç doktora gittiysem kız dedi şimdi 30 haftalık olduk hala kız 🤣🤣
Sevda_aslan Desent ya bende ruyamda hem kız çoğunluk erkek görüyorum doktor kız dedi ama testi yaptığım günden beri içime erkek doğuyor eşimde diyor erkektir nasıl içim karışık araba mama sandalyesi aldım kıyafet alamıyorum hep içimde erkek var sanki gidecem erkek diyecek bana sizce ne yapmam lazım 23 haftalık oldum bugün
Mervednr Fatma9438 ben kız hissediyordum kız kardeşim rüyasında görmüştü erkek bebeğin olacak abla demişti. Hatta hamile olduğumu bile o rüyasında görmüştü. Erkek bebeğim olacak 🥰
HR_54 Bende kız hissediyorum . Esim silah görmus ruyasinda . Bende evlendigimi gordum gelinligimi hatirlamiyorum. 9+4 um bakalim hayirlisi
Fatma9438 Demekki genelde rüyalar çıkıyor :) Allah hepimize hayırlı evlat hayırlı doğum nasip etsin bir avazda inşşşallah =)
Leyla9292 Fatma9438 bende sürekli rüyamda kız çocuğu gördüm defalarca hep kız annelerini görüyordum gelinlik gördüm adet olduğumu gördüm bunlar hep kız çocuğu demekti kesin kız olacak dedim hatta isim de ebrar koy diye rüya bile gördüm.doktorlar önce kız dedi sonra erkek.ama ben ilk hamile olduğumu öğrenince erkek dedim rüyalar beni kıza yöneltmişti.ama ilk hisettim oldu
Fatma9438 Leyla9292 Maşallaahh allah kucagınıza almayı nasip etsin demekki çok sabretmem gerekiyo Leyla9292 ♥