Allah hepimize bir avazda doğurup sağlıklıca kucağımıza almayı nasip etsin. Benim ikinci hamileliğim ilki normal doğum oldu şükür.Insan tabi ki bir korku yaşıyor tedirgin oluyor çünkü bilmiyorsun nasıl bişey olduğunu. Herkesin hikayesi de farklı. O yüzden kimseden dinlemedim doğumunu etkilenmemek için. Sonra da bekledim dedim herkes nasıl yapıyorsa ben de öyle yaparım. Kadının yaratılışında var zaten bu olay ve adı üstünde normal doğum aksi bir durum olmadıkça tabi ki yapılmalı ve o an yaşanmalı bence.