Balcanli BarBahanurTopuz ben de öyle sanıyodum ama su değilmiş meğer 😀 altımıza işiyoruz yani korkma 🙊
[silindi] Kubra_yasar neden istemediniz keşke baksaydı. Alttan muayenenin hiçbir zararı yok aksine faydası vardır. 22.haftamda bile alttan muayene oldum hep alttan oldum. Zararlı olsa doktor öyle bi istekte bulunmaz ki
BarBahanurTopuz Zarife ben özel hastaneye gitmiyorum canım devlet hastanesine gidiyorum o yüzden atamıyorum mesaj daha önce özel hastaneye gidiyordum anca o eski doktoruma sorabiliyorum
Balcanli Zarife turnusollu ped veriyolat iç çamaşırına koy yarım saat yürü gel bakalım diyolar. Turnusol kağıdı sıvı asit mi baz mi onu gösteriyo ve buna göre söylüyo sana o akan şeyin ne olduğunu ☺ tecrübeyle sabit
Balcanli Kendin bile yapabilirsin ya bildiğin gazlı bezin arasına üst kısımda tek kat gazlı bez kalacak şekilde 7 8 tane turnusol kağıdını dizip katlayıp veriyolar 😊 turnusol kağıdı da kırtasiyelerde bolca bulunuyo zaten 👍🏻
Birannebirbebek Balcanli Balcanli mavi turnusol kağıdını mı kullanıyorsunuz hangı renge çevirirse amniyon sıvısı oluyor ?
Balcanli Birannebirbebek bana verilende turnusol pembeydi. Bildiğim kadarıyla su gelmiş olsaydı pembenin mora dönüşmesi lazımdı ama bende renk değişmemişti