BarBahanurTopuz 35+2 haftalık hamileyim ara ara suyum geliyor ve aşırı derece karnımda sertlik var doktora gittim suyu normal dedi bi sıkıntı yok dedi ne yapıcam bilmiyorum
Balcanli BarBahanurTopuz ben de öyle sanıyodum ama su değilmiş meğer 😀 altımıza işiyoruz yani korkma 🙊
Zarife BarBahanurTopuz ben bi hafta once kontroldeydim mesela suyun falan iyi demisti doktor ama iki aydir pecetede iki uc damla islaklik oluyo mesela idrar kaciyo bazen akinti fazla islatiyo seninde suyun normal dediyse korkma canim
Zarife BarBahanurTopuz benimde gobek deligi hizamin sag tarafi sertlesio elledgimde iniyo bebegin poposu orda dedi doktor gobek deliginin uzerindekide sanirim kasilma oluyo ama duzensizse sorun yok duzenli araliklarla surekli mi oluyo canim
Kubra_yasar Zarife bebeğin suyu ultrason da belli oluyor degilmi alttan bakılması mi gerekiyor acaba bilginiz varmi
Zarife BarBahanurTopuz surekli olmzsa korkma derler cnim benimde oluyo ara sira 😉 yinede icin rahat etmicekse doktoruna danis
BarBahanurTopuz Zarife ben özel hastaneye gitmiyorum canım devlet hastanesine gidiyorum o yüzden atamıyorum mesaj daha önce özel hastaneye gidiyordum anca o eski doktoruma sorabiliyorum
Zarife Kubra_yasar canim karindan ultrasondan belli oluyo alttan bakmasina gerek yok her kontrolde suyu iyi die soyluyo doktor ztn cnim
Sebla55 O su dedıgınız enfeksıyondan oluyo kızlar benımde öyleydı doktor bı test yaptı amnısur diye amnıyon sıvısı deılmıs ıcınızde kalmasn sızde yaptırın
Kubra_yasar Zarife canim banada her gittiğimde söylüyor doktorum suyu nasıl diye bugün acile gittim kasigim ağrıyor diye bide ılık akıntı oldu bir kaç damla dedim oda suyuna bakcaz alttan bakmam gerekiyor dedi bende baktirmadim valla
[silindi] Kubra_yasar neden istemediniz keşke baksaydı. Alttan muayenenin hiçbir zararı yok aksine faydası vardır. 22.haftamda bile alttan muayene oldum hep alttan oldum. Zararlı olsa doktor öyle bi istekte bulunmaz ki