Mehtap1803 Nnurmehmet inşallah ya sizi böyle gördükce umudum artıyor rabbim inşallah banada isteyen herkesede nasip eder
baltacirahsan Mehtap1803 bende bekliyorum rabbim isteyen herkese hayırlı ve sağlıklı bir evlat nasip etsin🙏
Deletedmom0043 Mehtap1803 birincisi bebek daha rahme düşmemiş ki testte çıksın ikincisi bu belirtiler gebelik belirtisi olsa bile bu kadar erken kendini göstermez. Biraz sabırlı olun 😊
Mehtap1803 Deletedmom0043 8 aydır bebek istiyoruz gecen ay kimyasal gebelik gecirdim cıkmayacagını bildiğim halde dayanamayıp yaptım 😊
Nnurmehmet Mehtap1803 Hiç sıkma canını rabbim geciktiriyorsa güzelleştiriyordur hayırlısı ile vakti zamanı geldiğinde olacak sen yeterki üzme kendini ALLAH herşeyin hayırlısını versin canım evladın da 🤲🧡
Mehtap1803 Esarikay hayırlısı böyleymiş üzülsemde elden gelir bişey yok inşallah en kısa zamanda nasip eder
Mehtap1803 Nnurmehmet amin inşallah rabbimin bi bildiği var demekki olmuyor inşallah hayırlı bir zamanda bebek sahibi olmayı banada isteyen herkesede nasip etsin
Esarikay Mehtap1803 inşallah canım. Bir de bebek olayını ne zaman dusunmeyi bırakırsan o zaman oluyor. Strese gelmiyor hic
Mehtap1803 Esarikay aynen öyle gecen ay kimyasal gebelik gecirdim onda hiç kafama takmadım oluruna bıraktım oldu hiç beklemiyordum olacağını