Belindaa bacım şu kafandakileri at çevreyi de bırak insanın kendisine verdiği en güzel değer çevreyi yok saymaktır almak istiyorsan al insanın başına ne gelirse gelsin bu benim kaderim diyip Allah’a sığınmak insanların etkisinden kalıp kötü bişey olsada o psikolojiyi kaldırmak yaşamak daha zor o anda onları haklı bulursun bana demişlerdi gibisinden al abdest 2 rekat kıl namazını Allahım ne verirsen hayırlısını ver bebeğimi sana emanet ediyorum beni acısı ile sınama de teslim ol boşver gerisini insanlar sende olmayana üzülür gibi yapıp olduğu zamanda kaybetmen için de her kötülüğü yaparlar ne derler Allah ile meşgül olan çevre ile ilişiği keser kulak tıka keyfine bak 🥰