Kelebegimmm Doktoruma WhatsApp dan sormuştum seni görmem lazım dedi,servikse baktı sıkıntı yok dedi,o nişan değildir dedi bana. (Kahverengimsi yoğun sümüksü bişeydi ve nişan olduğuna eminim). Sonradan kasılmalarım (braxton hicks tarzı) sıklaştı önce magnezyum takviyesini arttırdı sonra bir muayene esnasında farketti normal değil dedi nst ye aldı 34 hft idi sanırım,bişey çıkmadı.İki hafta sonra tekrar nst ye gir dedi, Adalat verdi derken 2 hft sonra suyum geldi.