Meru bizde sizin durumun tam tersiydi. Yani brn eşime kimseye söyleme emin olana kadar dedim, ama o söyledi. Bizde ufak tefek tartışmıştık. Yani en azından 3 aylıktan sonra söyleyelim diyordum. Yani eşin de öyle düşünmüş sanırım. Kötü düşünme ya da kendini üzme. Benim öyle söylememin sebebi, olur da bi sıkıntı olursa ilk aylar tehlikeli oldugundan, bunu bir daha herkese anlatmak gerekir. İnsan üzülür. Belki eşin de böyle düşündüğü için diyordur canım.