Meru inşallah çözülür canım benim sen güçlü ol ne güzel bi evladın daha varmış bir tane daha nasip etmiş. Evdeki oğluşunlada ilgilen oda belki sizin tartışmalardan etkileniyrdur onunla unutmaya çalış , o sana destek olsun. Ben bebekleri çocukları inanın bu yüzden cok sevıyorum. Onların o masumiyetleri o güzel saf sevgileri çok farklı seyler hissettiyor bana terapi gbi bişi benim için bi çocukla ilgilenmek . Yeğenim var . Aramızda o kadar güzel bağ var ki anne kız gbi sanki . Hamile olduğumu duyduğunda beri karnımı sevmesi öpmesi ters bi hareketimi görünce teyze öyle yapma bebekler var orda sıkışırlar demesi hele bir kere eşimle konuşmamız olmuşdu o bana sert çıkmıştı . Yeğenimde gelip üzgün bi şebek suratıyla hiç bişi konuşmadan sadece bakıp minik elleriyle sırtımı okşamıştı. Bana destek oluyormus büyümüştü küçülmüş. Bence sizde oğlunuzla bu süreci daha çabuk atlatırsınz eşinizde anlayacaktır zamanla . Çocuklarınızla Beraber çok güzel sağlıklı huzurlu mutlu hayat geçirirsinz inşallah ❤🙏🏼💕😘