Rbs111 ben yasadım canım 22 haftadaydım bebeğin hareketlerindede azalma hissedersen mutlaka git alttan muayene ederler rahim ağzı uzunluğuna ve acılmana bakarlar bende bişey cıkmadı cok şükür nst yede bağlanmıştım 1 gece hastanede yattım arada tekrar oluyor ama daha az bence sende bi git doktora