Rbs111
kasilma alistirmasi icin gec bile kalmissin -sakin telas etme. Hersey gayet normal.
18.-20. haftalarda basliyor bile.
eger bebegin iki gün önce kaburgandaysa simdi de asaga indi gibi his ediyorsan dönmüstür kesin.
benim ilk gebelikte hep dönük tü. Son iki gün kala doguma dönmek istedi heralde. Ben cok gerilmistim. Esime tut dedim karnimi bende kendimi sıkıyordum sancıdan -derken cok sükür dönmemisti.
Ikinci son 4 haftada dönmüstü. Bu 3. yü dönmesini istedim gecenlerde cünki baya kaburgabim icindeydi. Ve döndü. Simdi cok sükür daha rahat nefes alabilir oldum dönmesiyle. Doktor tekrar yer degistirebilir dedi. Ama ben istemiyorum ((:
ama iste
doguma kadar cok kez dönebiliyormus.
bu sebepten vücud aliskin olmadigi icin. Ve plasentada alismaya calistigi icin. Sende her seyde tedbirli olmaya calistigin icin gerilme yasaya bilirsin.
sakın sıkma kendini. Devamli karnini sisirerek nefes al ver. Hem gecer hemde doguma hazirlik olur.
ama idrar da bakteri meselesine baktir derim. Tehlikleli olabilir.
kasinti da yapiyorsa. En fazla iki kere elma sirkesi sürdün mü geciyor. Bakteri de gidebiliyor. Ama kesin istiyorsan zerdecal ic bi kasik meyvesuyuna karistir. Tamamen atar idrar yolundan.
bende ped den olmustu 2. gebelikte. Öyle gectiydi. Doktor ne ilaclar fitiller verdi de yakti ama hep devam etmisti.