kyrdsvn Duygu19031903 Aradılar geri doktorum yoğunluktan dolayı nöbetçi kalıcakmıs bi gece o zaman gidicem 👐🏻 Kaç haftalık cnm ne sıkıntısı var :/
Duygu19031903 kyrdsvn 16.+3 üm canım. Serklajlıyım bende bi hafta gitmeyelim diyoruz ya kanamam oluyo biseuim oluyo gidiyoruz😔😔
kyrdsvn pelin_87 evet bide çok merak ediyorum ne olup bittigini. Doktorum nöbetçi kalıcakmıs bi gece gidicem inşallah önümüzde ki hafta ❤️
alyatalha kyrdsvn randevular dolu olsada sabah erken vakit gittiginde muayene sirasi alabilirsin benimde hep randevular dolu oluyor
kyrdsvn Geri aradılar hastaneden doktorum yoğunluğundan dolayı bi gün nöbetçi kalıcak randevusuz gidebilicem.. Çok sağolun kızlar :)
kyrdsvn Duygu19031903 evet ilk başlarda ve özellikle ilk gebeliklerde ister istemez merak ediyoruz içerde ne olup ne bittiğini