Kızlar merhaba şuan 10+5 günlüğüz . En son 8 haftalıkken gitmiştim. Doktorum bayramdan önce kontrole gel demişti ama randevuları doluymuş. Bayramdan sonraki haftaya alabildim. O zamana kadar 13 haftalık oluyor. Sizce başka bi doktora zamanında gitmeli miyim ? İkili tarama testi 11-13 haftası yapılıyormuş galiba ??