Nur9286 Duygu_ valla benim kardeşim de test yaptı hamile gözüküyordu ama ne kese ne bebek var değerler de düşüktü bugün tekrar kan aldırdı beta 1,500 çıkmış şuan beklemedeyiz bakalım ne olucak bekle derim bence yükselir
DefneninMilasi Duygu_ benimki 28 di canim ilk ogrendigimde hemde gunum 4 gun gecmisti. Gec dollenme dediler. Simdi 4 yasinda😍
Duygu_ DefneninMilasi oyy maşallah Allah bağışlasın canım🤩 bende sağlıcakla kucağıma alırım inşallah çok teşekkür ederim yorumuna🌸